Stránky

neděle 4. srpna 2013

Make up u kluků

Ahoj! :)

V dnešním článku bych se chtěl podivat blíže na pánský make up. Vím, že už jen při přečtení nadpisu se asi většina lidí chytne za hlavu a řekne si, že jsem asi pěknej blbec. :D Ale to mě moc netrápí. :) Nepřijde mi, že kluk, kterej si dělá make up, by se měl stydět. To rozhodně NE! ;) Nikdo nemá právo ho soudit, když absolutně neví, jestli ten dotyčný má akné, různé pigmentové skvrny na obličeji, atd.... Sám jsem kdysi používal Akne Clolor, což je v podstatě make up s léčivými účinky proti akné, který se vyrábí ve dvou odstínech. Sice mi bylo řečeno, že se nemá dávat na celý obličej, přišlo mi divné, dávat ho pouze na postižená místa, když pak budu mít vlastně takovej flekatej obličej. :D Takže jsem to zkusil dát na celý obličej a výsledek celkem šel. :) Jediná nevýhoda tohoto produktu byla, že i když jsem ten Akne Color pořádně zapudroval, tak stačilo aby na chvíli zapršelo a najednou mi po obličeji tekly hnědé pramínky a obarvilo mi to, co jen mohlo. Navíc se každý hned začal divit, co se mi to děje, takže trapas. :D


Hodně se setkávám s nadáváním do gayů, teploušů a buzerantů (sorry za ty označení) k těm, co si make up dávají. Můžu Vás ujistit, že mám mezi kamarády hodně kluků, co si make up dávají a gayové nejsou. Ovšem jiná věc je, když nějaký kluk, který je gay, dá mega vrstvu make upu, k tomu si dá 3 vrstvy prodlužující řasenky, namaluje černou tužkou brežněva, na tvář si flákne kilo žůžový tvářenky a dovrší to slaďounkým leskem na rty. To je fakt HNUS! :D A NEUZNÁVÁM TO! ;) Ale je to jen můj názor, každej, ať se maluje, jak jen chce. ;) Myslím si, že i kvůli těmhle klukům se nadává těm, co si make up dávají čistě jen kvůli korekci obličeje, protože "obyč" kluci to prostě nijak nerozlišují.

Co se týče mě, tak ano, dávám si make up, ale určitě ne, aby to bylo vidět na kilometr daleko.
A proč to vlastně mám zapotřebí? Mám na obličeji pár tmavých skvrn, které mi zbyly po neštovicích, které jsem měl až v 16ti, dále se mi čas od času oběví pár pupínků a já to prostě na obličeji nemám rád vidět. :D A v neposlední řadě se mi pleť opravdu hodně mastí, což se dá dobře regulovat pudry.

A co vše si dávám? Začínám podkladovou bází, korektor, poté make up, který většinou míchám z více značek, protože mi většinou žádnej nevyhovuje. Pro oživení a přirozenější look dávám trochu (!) tvářenky a bronzeru. Jako poslední je samozřejmě pudr. ;)

Hodně také záleží na tom, kde žijete. Když jsem jseště bydlel v Praze, tak to tam bylo každému fakt fuk, jestli viděli nějakého namalovaného kluka. I ve škole jsem se nikdy žádným problémem nesetkal. Navíc já byl jediný kluk ve třídě, takže jsme si s holkama kolikrát navzájem doporučovaly různý značky, produkty a tak. :D Jiné je to ovšem v malém městě, jako žiju teď já. Tady každý každého strašně řeší, drbny jedou o sto šest a o všech se tu prostě všechno ví. :D Strašný! :D Ale mě to je nějak jedno, takže vyjít ven s make upem, mi nedělá problém. ;) Fakt mě nezajímá, co si myslí ostatní, to bych pak ani neřešil nic jiného. :D
Hlavně mám nejradši narážky od těch místních Swagerů a Bíbrů, protože od nich mě fakt nic nemůže urazit. :D


Takže sečteno, podtrženo, nehleďte na ostatní, hlavní je, abyste se cítili dobře vy. A také si myslím, že touha vypadat dobře a mít sjednocený obličej, není nic špatného. Ovšem v přiměřené míře, jak už jsem říkal. ;)

Určitě mi dolu napište, jaký máte názor Vy. :)

Díky za přečtení a mějte se zatím hezky! :))



5 komentářů:

  1. Mě osobně přijde super, když se o sebe kluk stará a zajímá se... :) Je to lepší, než když někomu hnisá celý obličej (šampon nezná a deodorant je pro něj sprostý slovo :D).

    PS.: V tom prvním "Akne Color" máš překlep > "Acne Clolor". :)

    A jinak doufám, že Ti nevadí, že všechno komentuju :D...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za koment! :) A klidně komentuj dál, jsem za to rád!!! :)

      Vymazat
  2. Takovej milounek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek...nevidím nic špatného na tom, když kluk používá make up a stará se o sebe...Kluci by si z tebe měli vzít příklad...

    Máš další pravidelnou čtenářku :)

    OdpovědětVymazat