Stránky

čtvrtek 1. srpna 2013

Outfit for today (1.8.2013)

Hezký den! :)

V dnešním článku se podíváme na můj dnešní outfit. )) Předem říkám, že v něm nejsou žádné ultra drahé značky, ale je shodou náhod složený pouze ze značky FSBN, kterou najdete v každém NewYorkeru. :D

1) I když se rád hezky oblékám, tak mi přijde hloupé, abych si kupoval např. tričko za 1 500,- , když můžu mít podobné a mnohdy i hezčí mnohem levněji. Ale každý má své priority pochopitelně někde jinde, já zde sděluji pouze svůj vlastní názor. ;)

2) Občas někde v článcích čtu, že kritizují velké módní řetězce, jako jsou už zmiňovaný NewYorker, H&M, Gate, nebo třeba Takko. Hlavně proto, že by si odtud nikdy na sebe nic nekoupili, protože to není originální a bude to mít na sobě dalších X tisíc lidí. Já jsem toho názoru, že pokud sladíte třeba různé kousky z různých řetězců, tak určitě nebudete nijak extra neoriginální. Neoriginální jsou dneska lidi na FB, co si dávají na xicht zvířecí hlavu, to už je trapárna největšího kalibru. :D A navíc si myslím, že se každý může oblékat, jak chce a každému to může být nějak úplně jedno.... Hlavně, ať se každý stará sám o sobe a bude nám fááájn. :D

Díky za přečtení. ))
Mějte se pro dnešek hezky a zatím ahoooj ! :))


A takhle to vypadá, když si to vezmu na sebe. :D

Tričko - FSBN (NewYorker) / Kraťasy - FSBN (NewYorker) / Boty Slip on - FSBN (NewYorker)

Žádné komentáře:

Okomentovat